امتحانات دروس عمومی و معارف دانشگاه آزاد بندرعباس مجازی شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان امتحانات دروس عمومی و معارف مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، از شنبه 24 خرداد بصورت مجازی، مطابق با زمان اعلام شده درکارت ورود به جلسه برگزار می گردد.

امتحانات دروس عمومی و معارف دانشگاه آزاد بندرعباس مجازی شد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود:نحوه برگزاری و چگونگی شرکت در آزمون در سایت دانشگاه اعلام شده است.

مازیار یحیوی با اشاره به اینکه امتحانات مقطع کاردانی و کارشناسی بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از 24 خرداد با دو هفته تعویق برگزار می گردد، توضیح داد: امتحانات دروس تخصصی رشته های علوم پزشکی از یکم تا 15 مرداد ماه برگزار می گردد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز از روز شنبه 24 خرداد، بصورت مجازی مطابق با زمان اعلام شده در کارت ورود به جلسه برگزار می گردد.

یحیوی بیان نمود: دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در دروس زیر ده نفر هم، باید مانند دانشجویان دکتری بصورت شفاهی و به شیوه برخط، در سامانه آموزشی واحد الکترونیک که در کلاس ها حضور می یافتند، امتحان دهند.

وی ادامه: بقیه دانشجویان کارشناسی ارشد در دروسی که جمعیت بیش از ده شرکت کننده دارند، امتحان بصورت کتبی مجازی برگزار گردد که نحوه برگزاری و شرکت در امتحان در سایت دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به نشانی iauba.ac.ir اعلام می گردد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی درخصوص برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، سایت این واحد دانشگاهی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4751

به "امتحانات دروس عمومی و معارف دانشگاه آزاد بندرعباس مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دروس عمومی و معارف دانشگاه آزاد بندرعباس مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید