امروز آخرین مهلت پیش فروش سایپا

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طرح مشارکت در فراوری سایپا که از روز یکشنبه 29 تیر ماه شروع شده بود، امروز خاتمه می یابد.

امروز آخرین مهلت پیش فروش سایپا

متقاضیان می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

شرایط اختصاصی روش فروش مشارکت در فراوری:

1 -پیش فروش مذکور با قیمت غیر قطعی بوده و هیچگونه مبلغی بعنوان پیش دریافت، تا قبل از اعالم اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود.

2 -درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت مشخص شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از انتها ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

3 -ظرفیت ثبت نام در روش پیش فروش فوق متناسب با برنامه فراوری گروه خودروسازی سایپا می باشد.

4 -فهرست انتخاب شدگان نهایی به وسیله سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف سه روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

5 -پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف48 ساعت نسبت به واریز وجه علیالحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

6 -در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

7 -در روشهای پیش فروش، قیمت نهایی خودروها به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه خواهد شد.

8 -مابه التفاوت قیمت خودرو در زمان ارسال دعوتنامه و به قیمت روز شرکت از مشتریان گرامی اخذ خواهد شد.

9 -در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می شود و سند خودرو بمدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، به جامانده بهای خودرو و هزینه های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می شود.

11 -امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نمی باشد. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری ، سند خودرو از رهن خارج می شود.

11 -رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.

12 -امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه برای خودروها بصورت اختیاری فراهم می باشد. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت از مشتریان اخذ می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6089

به "امروز آخرین مهلت پیش فروش سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت پیش فروش سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید