این عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های واقعی سگ ها استفاده می نماید

به گزارش اکسپرس بلاگ، مرجان رادویچ می گوید: در قرن نوزدهم، سگ ها چیزی بیش از حیوانات خانگی خانگی بودند، بلکه نماد های وفاداری، هوش و قدرت بودند.

این عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های واقعی سگ ها استفاده می نماید

او تصمیم گرفت با پروژه ای، شکوه تازهی به عکاسی سگ ها بیاورد. یک هفته طول کشید تا پروژه رادوویچ تکمیل گردد. او از Midjourney برای ترکیب تصاویر استفاده کرد و بعد با فتوشاپ عکس ها را تکمیل کرد.

این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی نزدیک و شخصی با دنیایی است که در آن سگ ها دوست های مردم بودند و وفاداری، هوش و قدرت آن ها را تحسین می کنیم.

در این سری عکس های دلچسب ، دالماسی ها با کلاه های استیمپانک، روتوایلر ها در گردن بند های سنگین و کاکاپو هایی با کلاه های برت حضور دارند.

رادویچ یک عکاس حرفه ای با بیش از 20 سال تجربه است.

او می گوید که هرگز تصور نمی کردم که روزی با استفاده از هوش مصنوعی عکس بسازم.

مفهوم استفاده از هوش مصنوعی برای خلق هنر و عکاسی هنوز یک قلمرو نسبتاً تازه و ناشناخته است و سؤالات و بحث های زیادی در خصوص نقش فناوری در فرآیند خلاقانه ایجاد می نماید.

فرایند گرفتن عکس نه تنها شامل دانش فنی، بلکه خلاقیت و شهود نیز می گردد. من همواره خود را نویسنده آثارم می دانستم، زیرا ساعت های بی شماری کار سخت، اشتیاق و فداکاری را در کار خود به کار برده ام.

با این حال، ایجاد عکس با هوش مصنوعی، قلمروی مبهم است. با ظهور هوش مصنوعی در زمینه عکاسی، خطوط بین کار های انسان و ماشین آلود محو شده است.

در بعضی موارد، هوش مصنوعی برای بهبود عکس ها و نشان دادن برترین عکس ها استفاده می گردد. در موارد دیگر، هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر و ترکیب های کاملاً تازه استفاده می گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 27527

به "این عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های واقعی سگ ها استفاده می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "این عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های واقعی سگ ها استفاده می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های واقعی سگ ها استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید