بازدید فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون والیبال

به گزارش اکسپرس بلاگ، فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از فدراسیون والیبال و گفت و گو با رییس فدراسیون در جریان اهداف و برنامه های این فدراسیون قرار گرفتند.

بازدید فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش، رضا حاجی پور رییس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش و اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در فدراسیون والیبال و بازدید از بخش های مختلف فدراسیون با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون ملاقات و گفت وگو کردند.

رییس فدراسیون والیبال در این ملاقات ضمن تشریح برنامه ها و اهداف معین شده برای والیبال کشورمان، گزارشی از فعالیت های این رشته ورزشی و برنامه راهبردی این فدراسیون برای ارتقا و توسعه کیفی این رشته در بخش بانوان ارائه کرد و درخصوص انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی ایران توضیحاتی عنوان نمود و هدف گذاری والیبال ایران در المپیک توکیو را قرار دریافت در بین چهار تیم برتر مطرح کرد.

در این ملاقات اعضای فراکسیون ورزش بر حمایت از تیم های المپیکی در آستانه المپیک توکیو تأکید کردند و در جریان فرایند اردوها و برنامه ریزی فدراسیون جهت آماده سازی تیم ملی برای حضور در این مسابقات قرار دریافتد.

فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس نیز در این ملاقات با اشاره به پیشینه ریاست داورزنی بر فدراسیون والیبال، ابراز امیدواری کرد که والیبال ایران در المپیک پیش رو به اهداف مدنظر دست یابد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11742

به "بازدید فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید