بازی Babylons Fall یک تجربه اکشن آنلاین و چند نفره است

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس در برنامه دیشب خود که مختص E3 2021 برگزار کرده بود، رسما از گیم پلی بازی Babylons Fall پرده برداشت. برخلاف انتظار و سابقه کاری استودیوی پلاتینیوم گیمز، بازی Babylons Fall با هدف تجربه چند نفره به صورت آنلاین ساخته شده است.

بازی Babylons Fall یک تجربه اکشن آنلاین و چند نفره است

رونمایی از بازی Babylons Fall به دو سال پیش بازمی شود از آن زمان تا حالا، چیزی از بازی ندیده بودیم. طبق گفته اسکوئر انیکس، آن ها که از تجربه کار با استودیوی پلاتینیوم گیمز در ساخت بازی Nier: Automata بسیار راضی بودند، تصمیم گرفتند تا با همکاری آن ها ساخت پروژه دیگری را هم شروع کنند و نتیجه این همکاری جدید بازی Babylons Fall است.

با توجه به آنچه از بازی دیده ایم، می توانیم انتظار فرایند اکشن همیشگی پلاتینیوم گیمز را در آن داشته باشیم. یک سیستم مبارزه تند و سریع و اجرای چند ضرب های مختلف و مبارزه با غولآخرهای بزرگ بخشی مهم از بازی را تشکیل داده است و از نظر فرایند، با دیگر بازی های ساخته پلاتینیوم گیمز فاصله چندانی نداریم. با این حال، ساختار کلی بازی فرق می کند.

بازی Babylons Fall متشکل از سیاهچال های متعددی است که بازی کننده ها آن را چه به تنهایی و چه با همراهی سه بازی کننده دیگر به صورت آنلاین فتح می کنند. کلاس های مختلفی در بازی قرار داده شده است و بازی کننده ها می توانند برای مثال شخصیت خود را در کلاس مبارز، جادوگر یا تانک پیشرفت دهند.

هر شخصیت می تواند دو سلاح متفاوت را به دست بگیرد، اما به غیر از دو دست خود و به لطف تجهیزاتی خاص، می توان دو سلاح دیگر را هم همزمان استفاده کرد؛ طوری که شخصیت ها می توانند همزمان چهار سلاح را به هر مبارزه بیاورند و از آن ها استفاده کنند.

گفته شده که بازی Babylons Fall نه تنها با هدف تجربه آنلاین و چند نفره توسعه داده می شود، بلکه ساختاری کاملا آنلاین یا به عبارتی Games as a service دارد؛ یعنی به عبارتی بازی پلتفرمی برای عرضه محتوای جدید در آینده و پس از عرضه آن است. قرار است پس از عرضه بازی حالت های مختلف و محتوای جدید به صورت مرتب به آن اضافه شوند، آن هم به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت برای دسترسی به این محتوای جدید.

بازی Babylons Fall در حال حاضر چندان تجربه عجیب و غریب و شگفت انگیزی به نظر نمی رسد و با توجه به آنچه می بینیم، فاصله زیادی با یک بازی پیروز دارد. بازی به عنوان یک تجربه آنلاین، نیاز به آزمایش های متعدد و بررسی بازخورد بازی کننده ها دارد؛ مخصوصا که پلاتینیوم گیمز تجربه ای در ساخت این سبک بازی ها ندرد.

زمان عرضه بازی مشخص نیست و فقط می دانیم که روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر جدیدی که از Babylons Fall منتشر شده است را ببینید.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14815

به "بازی Babylons Fall یک تجربه اکشن آنلاین و چند نفره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Babylons Fall یک تجربه اکشن آنلاین و چند نفره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید