با تمام انرژی سریال شهید شهریاری را می سازم

به گزارش اکسپرس بلاگ، تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون گفت: صد درصد برحسب علاقه و تعهدم به این شهید هسته ای است که می خواهم سراغ تصویرسازی درباره بخشی از زندگی و کارنامه اش بروم.

با تمام انرژی سریال شهید شهریاری را می سازم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فرایند ساخت برخی سریال های سوژه محور که روایتی قهرمان گونه دارند همچنان در میان حجم فراوریات رسانه ملی خالی است و این شاید به سبب حساسیت موضوع باشد.

با این حال هر از گاهی خبرها حکایت از رجوع برخی فیلمسازان به چنین سوژه های ملی و میهنی دارد اما در عمل به سرانجامی نرسیده اند. روایت زندگی یا فعالیت های شهدای هسته ای نیز از این دست موضوعات است که باید دید بالاخره نتیجه می دهد یا خیر؟

لیاقت داشته باشم حتما سراغ این سریال می روم

به همین دلیل حسین تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون در مصاحبه با خبرگزاری آنا اطلاع داد؛ به تازگی پیشنهاد ساخت سریالی با موضوع شهید شهریاری با عنوان میراث مجید به من داده شده که امیدوارم بتوانم آن را جلوی دوربین ببرم.

وی شرح داد: من در خصوص شهید شهریاری قبل از این پیشنهاد حتی مطالعه نموده بودم. این شهید بزرگوار را به خوبی می شناسم و با روحیات و اقداماتش آشنایی دارم. به نظرم خیلی شخصیت جذابی دارند.

کارگردان سریال رخنه افزود: امیدوارم اگر لیاقت داشته باشم با تمام انرژی سراغش ساخت سریال شهید بروم. چون او یک سرمایه بود و از دست دادنش هم ضایعه ای برای کشورمان است.

به شهید شهریاری هم علاقه دارم و هم تعهد

تبریزی با بیان اینکه سریال سازی درباره زندگی شهید شهریاری براساس تعهد اوست، گفت: صد درصد برحسب علاقه و تعهدم به این شهید هسته ای است که می خواهم سراغ تصویرسازی درباره بخشی از زندگی و کارنامه اش بروم.

این کارگردان در عین حال شرح داد: از طرف تهیه کننده با من صحبت شده و به نظر فیلمنامه نیز نوشته شده است اما شخصا هنوز آن را نخوانده ام. تمایل من به سمت فراوری چنین سریالی پوشیده نیست و راغبم در اینباره کاری نموده باشم اما هنوز اطلاعات کاملی در خصوص سریال و قصه و جزئیات ساختش ندارم.

لازم به ذکر است سریال میراث مجید قرار است به تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد ساخته گردد.

منبع: آنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5645

به "با تمام انرژی سریال شهید شهریاری را می سازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تمام انرژی سریال شهید شهریاری را می سازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید