بهانه هایی به نشانه از پیش بازنده بودن، بوکس را ناک اوت نکنید!

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، همه چیز برای کسب سهمیه المپیک در بوکس فراهم است، به ویژه پس از تغییر شرایط کسب سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی شانس بوکسورهای کشورمان هم برای کسب سهمیه افزایش پیدا کرده است.

بهانه هایی به نشانه از پیش بازنده بودن، بوکس را ناک اوت نکنید!

هرچند مسئولان فدراسیون بوکس این موضوع را قبول ندارند و ادعا می کنند شرایط کسب سهمیه هموارتر نشده اما بر هیچکس پوشیده نیست حتی اگر شرایط به آن همواری که منتقدان می گویند هم نباشد به مراتب از شرایط گذشته آسان تر است.

تیم ملی بوکس که در نبود مربی خارجی همواره بین دو قطب اکبر احدی - علیرضا استکی اداره می شود این بار زیر نظر استکی فعالیت می کند. مربی بدنسازی که در زمان نائب رئیسی روح اله حسینی به سرمربیگری تیم ملی رسید و حالا هم در حضور سیامک صالحی از نزدیکان خود که پست نایب رئیسی فدراسیون را عهده دار شده دوباره روی نیمکت تیم ملی نشسته است.

این بار هم مثل دوره قبل در حساس ترین روزهای بوکس هدایت تیم ملی به استکی سپرده شده است. اگرچه آرامش به فدراسیون و به تبع آن به تیم ملی بازگشته است اما بهانه های عجیب و غیر قابل قبول کادر فنی مخاطبان این رشته المپیکی را سردرگم کرده است.

در حالی که انتظار می رود در این شرایط همه چیز برای ادامه دادن با انگیزه تمرینات در تیم ملی فراهم باشد کادر فنی و برخی اعضای فدراسیون در مصاحبه های خود در حالتی از پیش بازنده از نگرانی برای ناداوری های احتمالی صحبت می کنند.

اعضای فدراسیون که در نشست خبری از پرسیدن سوال پیش بینی تعداد سهمیه المپیک با شرایط ساده تر کنونی (با توجیه ایجاد استرس در ملی پوشان) اظهار دلخوری می کنند خود بذر ناامیدی و ترس از ناداوری را پیش از برگزاری رقابتها در تیم ملی کاشته اند.

در جدیدترین اظهار نظر، کادر فنی اعلام کرده اند که در حال حاضر و در این برهه زمانی آماده هستند و با تعویق زمان برگزاری مسابقات گزینشی المپیک برنامه ریزی ها تغییر می کند و شرایط به نفع بوکسورها نیست. این در حالی است که شرایط تعویق مسابقات برای همه تیم ها یکسان است و فراموش نکنیم که می توان از زمان بیشتر برای تمرینات به نفع تیم ملی و آمادگی هر چه بیشتر استفاده کرد نه اینکه نگران به انتها رسیدن آمادگی انقضا دار تیم ملی رسید. در واقع این هنر کادر فنی است که حتی از یک روز زمان بیشتر به نفع تیم ملی استفاده کند.

شرایط برای کسب سهمیه المپیک تیم ملی بوکس فراهم است. اگرچه شاید تیم ملی در گذشته نیز در سبک وزن شانس چندانی برای کسب سهمیه نداشت اما به ویژه در شرایط تغییر کرده کنونی بوکسورهای میان وزن و سنگین وزن شانس خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارند و این حقیقتی است که باید صادقانه آن را پذیرفت.

البته در کنار همه موارد باید به انعطاف کادر فنی کنونی هم اشاره کرد، حالا دیگر حتی آنها که رابطه خوبی با سرمربی تیم ملی ندارند به عضویت تیم ملی درآمده و کارشان را ادامه می دهند اما بهانه های عجیب کادر فنی همین جا و در فاصله اندکی بیشتر از یک ماه تا رقابتهای کسب سهمیه المپیک در اردن به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 618

به "بهانه هایی به نشانه از پیش بازنده بودن، بوکس را ناک اوت نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه هایی به نشانه از پیش بازنده بودن، بوکس را ناک اوت نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید