تامین اعتبار تالار مرکزی شیراز پیگیری می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران در شیراز، سید محمود اسلامی در بازدید از پروژه تالار مرکزی شیراز، گفت: این پروژه در سال 1392 به وسیله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت کلنگ زنی و طی این مدت دچار یک وقفه 8 ساله در ساخت شد.

تامین اعتبار تالار مرکزی شیراز پیگیری می گردد

وی گفت: در سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس اعتباری بالغ بر 206 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز پیش بینی شد که بخشی از این بودجه سال گذشته تخصیص یافت و سال جاری نیز مابقی منابع مالی به پروژه تزریق خواهد شد.

به گفته اسلامی، اعتبار تجهیز این پروژه نیز جزو اولویت ها و در دستور کار پیگیری است و در جلسه ای مجزا در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: حدود 600 طرح نیمه تمام فرهنگی در کل کشور داریم که 15 طرح آن در ردیف پروژه های ملی است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در راستای سفرهای استانی رئیس جمهور، بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل آنها محاسبه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: 4 طرح از مجموع این طرح ها افتتاح شده، دو طرح تالار مرکزی یزد و اراک نیز در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسند و بقیه طرح ها از جمله تالار مرکزی شیراز تا سال 1404 تکمیل می شوند.

اسلامی گفت: 20 طرح نیمه تمام نیز در فارس داریم که تعدادی از آنها در شمار مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به این استان محسوب می شوند و هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 29045

به "تامین اعتبار تالار مرکزی شیراز پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار تالار مرکزی شیراز پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید