ترافیک 1، 5 کیلومتری در محور هراز! ، شروع ممنوعیت ورود به مازندران

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک 1.5 کیلومتری در محور هراز اطلاع داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال انجام است.

ترافیک 1، 5 کیلومتری در محور هراز! ، شروع ممنوعیت ورود به مازندران

خبرنگاران - هادی عبادی با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی و بعلاوه حجم خودروها در مبادی ورودی استان، اظهار کرد: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال انجام است و از ساعت 12 ممنوعیت ورود به استان طور جدی انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا و شرایط قرمز مازندران به وسیله رسانه ها فرهنگ سازی خوبی صورت گرفته و در این راستا حجم ورودی به استان کاهش پیدا نموده است، گفت: در سایر تعطیلی هایی مشابه که تا به امروز داشتیم شدت ترافیک در مبادی ورودی بیشتر بوده به طوری که در تعطیلی های گذشته 5 تا 6 کیلومتر ترافیک خودرویی در مبادی ورودی استان داشتیم. اما در حال حاضر در محور گدوک 500 متر ترافیک داریم و در محور هراز هم 1.5 کیلومتر ترافیک را شاهد هستیم و در کندوان هم هم انسداد محور، اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت کنترل از مبادی خروجی تهران، از این حجم ترافیک کاسته خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران تاکید نمود: علاوه بر جریمه میلیونی باید مصوبات جدی تری مبنی بر توقیف خودروهای غیربومی در ستاد کرونای کشور تصویب گردد تا از حجم ورود به استان کاسته و عوامل بازدارنده جدیدتری اجرایی گردد.

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران هم با اشاره به اینکه ممنوعیت ورود به استان از ساعت 12 اجرا می گردد گفت: برای خودروهای بومی در بین شهری و تردیدی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در سطح شهر اعمال جریمه یک میلیونی لحاظ و از تردد خودرو جلوگیری شده و برگشت داده می گردد.

منبع: ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: بیت ران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16074

به "ترافیک 1، 5 کیلومتری در محور هراز! ، شروع ممنوعیت ورود به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک 1، 5 کیلومتری در محور هراز! ، شروع ممنوعیت ورود به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید