توزیع روزانه 5 هزار بطری آب میوه دربیمارستان ها

به گزارش اکسپرس بلاگ، بطری آب میوه تازه را روی میز بیمار می گذارد و می گوید:خیران برای شما فرستاده اند. بیمار مبتلا به کرونا که روی تخت دراز کشیده است با طلب سلامتی از خدا برای خیران، او را بدرقه می نماید.

توزیع روزانه 5 هزار بطری آب میوه دربیمارستان ها

خبرنگاران- ثریا روزبهانی: جمعیت جنت الرضایی ها محله آبشار خودجوش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت های متعددی انجام می دهد که فراوری و توزیع 4تا 5هزار بطری آب میوه تازه برای بیماران کرونایی و کادر درمانی در بیمارستان های تهران یکی از کارهایشان است.

اعضای گروه جمعیت جنت الرضایی ها با عنوان ستاد مردمی شکرانه سلامت در مسجد جامع سیدالشهدا(ع) محله آبشار گرد هم آمده اند تا با یاری نیروهای داوطلب مردمی، سرای محله و مسجد برای بیماران مبتلا به کرونا در تهران آب میوه تهیه نمایند. میوه ها با یاری هدایای نقدی شهفرایندان، خریداری و با رعایت اصول بهداشتی شسته و آبگیری می گردد. اعضای این گروه اعتقاد دارند که تنها با استفاده از ظرفیت های محله می توان از بحران کرونا عبور کرد. به گفته امید شنعه مسئول این ستاد مردمی این طرح با هدف روحیه بخشی به بیماران و یاری به کادردرمانی به صورت متناوب در بیمارستان ها اجرا می گردد.

علاوه بر این اقدام، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، عملیات پاکسازی و ضدعفونی در چندین مرحله متوالی در نقاط مختلف تهران از جمله منطقه 22 صورت گرفته است و این فعالیت تا نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت. مساجد، درهای منازل، دستگاه های خودپرداز بانک ها، میدان تره بار، نانوایی ها و وسایل ورزشی بوستان ها از جمله نقاط و مکان هایی است که با استفاده از مواد نانو با ماندگاری 24 ساعته به صورت مداوم گندزدایی و ضدعفونی می شوند. همچنین روزانه بیش از 35 هزار لیتر مواد ضدعفونی در فواصل مختلف برای پاکسازی محوطه های پرتردد مجتمع های مسکونی، نیمکت ها و وسایل بازی بین مسئولان مجتمع ها و مساجد توزیع می گردد.

  • کرونا را شکست می دهیم

شنعه درباره چگونگی تهیه و توزیع آب میوه ها بیشتر شرح می دهد: روزانه حدود 5هزار بطری آب میوه تازه از حدود 6 تا 7 تن میوه برای استفاده بیماران و کادر درمانی بیمارستان های درگیر کرونای تهران تهیه و توزیع می گردد.آب میوه ها شامل آب هویج، سیب، پرتقال یا ترکیبی از این میوه ها، شربتِ عسل و آبلیمو است.البته علاوه بر تهیه آب میوه، روزانه بیش از 2هزار و 300بسته میوه هم بین بیماران توزیع می گردد. به گفته او در این طرح نیروهای داوطلب درمانی براساس تخصص هایشان مانند پرستاری و بهیاری با استقرار در بیمارستان های درگیر بیماری کرونا به یاری کادر درمانی می فرایند. تا به امروز نزدیک به 700 نفر به عنوان خادمان افتخاری سلامت اعلام آمادگی نموده اند و اکنون حدود 150 نفر در حال خدمت هستند. شنعه از فراوری و توزیع روزانه مواد ضدعفونی نماینده، ماسک بهداشتی، گان(لباس مخصوص جراحی) و شیلد(محافظ صورت پزشکی) با یاری نیروهای داوطلب به عنوان دیگر فعالیت های ستاد شکرانه سلامت یاد می نماید.

  • پویش نقاشی

طرح دیگری از طرف این ستاد مردمی برای بچه ها با عنوان پویش نقاشی در حال اجراست. شنعه درباره این طرح شرح می دهد:در این طرح بچه ها می توانند نقاشی های خود را همراه فیلم 30 ثانیهای به نشانی اینستاگرامی shokraneh.pic ارسال نمایند. در خاتمه، نمایشگاه نقاشی از آثار بچه ها در بیمارستان ها برپا می گردد. خیران و شهفرایندان علاقه مند برای همیاری و مشارکت در ستاد مردمی یا اعطای یاری های نقدی می توانند به بزرگراه شهید خرازی، محله آبشار، بلوار هاشم زاده، مسجد جامع سیدالشهدا (ع) مراجعه نمایند یا با شماره 44768628 تماس بگیرند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2308

به "توزیع روزانه 5 هزار بطری آب میوه دربیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع روزانه 5 هزار بطری آب میوه دربیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید