تکمیل طرح های نیمه تمام ویژگی بودجه سال آینده شهرداری قزوین است

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرج الله فصیحی رامندی شنبه شب در جلسه شورای اسلامی شهر که در تالار مردم برگزار گردید اظهارداشت: امیدواریم این بودجه که بموقع ارائه شده بتواند پس از تصویب زمینه تامین رفاه شهری برای همه شهروندان را فراهم کند.

تکمیل طرح های نیمه تمام ویژگی بودجه سال آینده شهرداری قزوین است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین توضیح داد: این لایحه در کمیسیون های شهری مورد آنالیز و گفتگوی کارشناسی قرار خواهد گرفت و پس از تصویب می تواند به توسعه شهری یاری کند.

وی افزود: خوشبختانه شهردار محترم با تیم کارشناسی خود بودجه خوبی ارائه نموده اما از مسئولان استان و مدیران دستگاههای اجرابی هم انتظار داریم همراه با مدیران شهری حرکت نمایند تا توسعه استان محقق گردد.

فصیحی رامندی یادآورشد: شهر باید با مشارکت مردم و شهروندان و همه مسئولان ساخته گردد و اگر برنامه ها در راستا جذب مشارکت مردم پیروز باشد به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

وی اظهارداشت: نحوه نگهداری از امکانات و تاسیسات شهری هم بسیار مهم است تا بتوانیم با کنترل و مدیریت هزینه های اضافی به تسریع در پروژه ها یاری کنیم.

در ادامه صادقی عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: زمینه پذیرش گردشگر داخلی و خارج با بسترسازی مناسب در شهر قزوین باید محقق گردد.

احد چگینی هم اظهارداشت: بودجه باید واقعی باشد و در این شرایط به نظر می رسد راه حل خوبی برای پاسخگویی به نیازهای اقتصادی دربودجه شهرداری دیده شده است.

صدیقی هم بیان نمود: برای باغستان سنتی قزوین به عنوان پایلوت گردشگری باید در بودجه اعتبار لازم دیده گردد و انتقال پسماند، ساماندهی ورودی های شهری، تسریع در پروژه توسعه امامزاده حسین(ع)، مناسب سازی شهری برای معلولان، توجه به پیاده راه و راستا دوچرخه سواری، احداث پارکینگ درمسجد النبی و سعدالسلطنه در بودجه دیده گردد.

داودی دیگر عضو شورا هم گفت: افزایش هفت درصدی بودجه سال آینده قابل توجه است و احداث پل های متعدد در سطح شهر در کاهش ترافیک بسیارموثر است.

وی افزود: اجرای طرح پیاده راه خیام با رویکرد جدید برای تامین آرامش شهروندان، همکاری دیگر نهادها برای ساخت پارکینگ در سال آینده لازم است.

غیاثوند هم گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به توانمندی های شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر است و با همه تنگناها باید توسعه شهری را عملیاتی کنیم.

شهلا عطایی هم ارائه بودجه یک ماه زودتر از زمان مشخص شده را کاری ارزشمند دانست و از شهردار تشکر کرد و گفت: امیدواریم مشاوران اقتصادی شهردار در مورد شرایط سال اینده هم برنامه داشته باشند تا دچار مسائل اقتصادی نشویم.

وی افزود: حذف هزینه های زاید و غیرضروری یکی از منابع تامین بودجه برای شهرداری است و در فروش زمین هم باید دقت بیشتری صورت گیرد.

عطایی بیان نمود: بعضی جادذبه های گردشگری و طرح های شهرداری اگر ثبت گردد مورد استفاده موازی سایر استانها قرار نمی گیرد و به نام شهردار قزوین ثبت خواهد شد.

فاطمه اشدری هم گفت: مدیریت شهری باید هنرمندانه کار کند و با ایجاد تعادل و عدالت در توزیع اعتبارات و تعریف پروژه ها زمینه برخورداری همگان را از خدمات شهری فراهم کند.

وی افزود: باید شهر قزوین را به گونه ای آماده کنیم تا هر مسافری که وارد استان شد برای اقامت در قزوین و دیدن مناطق گردشگری آ اشتیاق لازم را داشته باشد و تسهیلات لازم در شهر تامین شده باشد.

مجابی دیگر عضو شورا هم در مورد توجه به سلامت شهروندان در بودجه سال آینده مطالبی بیان نمود.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1096

به "تکمیل طرح های نیمه تمام ویژگی بودجه سال آینده شهرداری قزوین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های نیمه تمام ویژگی بودجه سال آینده شهرداری قزوین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید