خبرنگاران فرماندار تالش: تجهیزات پزشکی بیمارستان جدید تامین شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، آستارا - خبرنگاران - فرماندار تالش اعلام نمود: تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان 231 تختخوابی این شهرستان، تامین و بخش های مختلف آن به طور کامل فعال شد.

خبرنگاران فرماندار تالش: تجهیزات پزشکی بیمارستان جدید تامین شد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز شنبه در بازدید از بیمارستان 231 تختخوابی در مرکز این شهرستان اظهار کرد: تجهیزات پزشکی بخش های اورژانس، جراحی عمومی مردان و زنان و زایشگاه بیمارستان تامین و راه اندازی شد و دستگاه های سی تی اسکن و اکسیژن ساز نیز در حال پیگیری است.

فرماندار تالش به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با اهدای شاخه های گل به کادر درمانی بیمارستان، از تلاش های بی دریغ آنها قدردانی و جایگاه آنها را نزد مردم، ارزشمند توصیف کردند.

بیمارستان قبلی تالش همچنان برای پذیرش و درمان بیماران فعال است و بیمارستان 231 تختخوابی جدید این شهرستان در اواخر اسفند ماه سال قبل با اختصاص اعتبار توسط معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه دایر شده بود.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2157

به "خبرنگاران فرماندار تالش: تجهیزات پزشکی بیمارستان جدید تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار تالش: تجهیزات پزشکی بیمارستان جدید تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید