دادگاه جانی دپ: او معتادی اصلاح ناپذیر بود که زنش را کتک می زد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شواهد ارائه شده در دادگاهی در لندن روز دوشنبه 6 مرداد نشان می دهد که جانی دپ، هنرپیشه مشهور هالیوود تحت تاثیر الکل و مواد روانگردان به قول خودش به هیولایی تبدیل می شد که زنش را به باد کتک می گرفت.

دادگاه جانی دپ: او معتادی اصلاح ناپذیر بود که زنش را کتک می زد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز این دادگاه برای رسیدگی به شکایت ستاره رشته فیلم های دزدان دریایی کارائیب از شرکت نیوز گروپ نیوزپیپرز ناشر روزنامه سان و یکی از خبرنگارانش به اتهام تهمت زنی تشکیل شده بود. دان ووتون خبرنگار سان در مقاله ای در سال 2018 نوشته بود که جانی دپ، همسر سابقش امبر هرد را کتک می زده است.

شرکت نیوز گروپ نیوزپیپرز و ووتون در دفاعیاتشان نشان دادند که اتهام کتک زدن واقعی بوده است. ساشا واس، وکیل مدافع نیوزگروپ و ووتون گفت سبک زندگی با مصرف افراطی الکل و مواد روانگردان باعث رفتار خشونت آمیز دپ نسبت همسرش شده است.

او در دفاعیاتش گفت سوءمصرف مواد روانگردان بوسیله دپ از دو جهت در این پرونده اهمیت دارد: اول اینکه این اعتیاد به نوسان های غیرمعقول خلقی و الگوهای غیر معمول رفتاری در او انجامیده است و دوم اینکه مصرف این مواد باعث شده است که او شدت خشونتی را که بر همسرش اعمال کرده است، به یاد نیاورد.

واس که جانی دپ را معتادی اصلاح ناپذیر که نمی ةوانست خودش را کنترل کند، توصیف می کرد، گفت این بازیگر از حساسیتش به فوران های خشم مهارناپذیر آگاه بود و این موضوع را در ای میلی در مارس 2012 به دوستش التون جان ذکر کرده است.

دپ که این ای میل را در یک دوره ترک نوشته است، از التون جان به خاطر کمکش برای کنار گذاشتن اعتیادش تشکر کرده و نوشته است که ترک اعتیادش به او کمک کرده است که هیولای درونش را داشت او را می بلعید شکست دهد.

واس دپ را متهم کرد که زن ستیزی عمیقی دارد که علت اصلی خشمگین شدنش است.

این وکیل مدافع گفت دپ با ادعای اینکه زنش امبر هرد او را کتک می زده است، به دنبال واژگون کردن نقش های آزارگر و قربانی بوده است. واس گفت هنگامی دپ متهم به کتک زدن همسرش و اعتیاد به مواد روانگردان بود، او هم در مقابل زنش را به کتک زدن خودش و اعتیاد شدید متهم می کرد.

واس گفت پس از جدا شدن این زوج در سال 2016، دپ عزمش را جزم کرد تا هرد را نابود کند.

او گفت دپ روش های قدیمی برای بی اعتبار کردن یک زن را به کار گرفت، یعنی توصیف کردن همسرش به عنوان زنی پول دوست، سلیطه و زناکار.

به گفته این وکیل مدافع، هرد خیانت به دپ را تکذیب کرده است و در هر حال این اتهام ربطی به موضوع ندارد. او همچنین گفت هرد خودش هنرپیشه ای پیروز و از لحاظ مالی مستقل بود.

وکیل مدافع جانب دپ، اظهارات نهایی اش را روز سه شنبه انجام خواهد داد. انتظار نمی رود دادگاه به فوریت درباره این پرونده حکمی صادر کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6383

به "دادگاه جانی دپ: او معتادی اصلاح ناپذیر بود که زنش را کتک می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه جانی دپ: او معتادی اصلاح ناپذیر بود که زنش را کتک می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید