درخواست وزیر ورزش از افتخاری: دلیل شکست استقلال مقابل العین امارات را بررسی کنید

به گزارش اکسپرس بلاگ، وزیر ورزش و جوانان از مدیرعامل باشگاه استقلال خواست که شکست مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بررسی کنند.

درخواست وزیر ورزش از افتخاری: دلیل شکست استقلال مقابل العین امارات را بررسی کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،سیدرضا افتخاری با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دیدار و مصاحبه کرد.

در این دیدار که دو ساعت طول کشید، سلطانی فر با اشاره به موفقیت های متعدد باشگاه استقلال با حضور جوانانش و با وجود محدودیت بین المللی در جذب بازیکن، از مدیرعامل استقلال خواست حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به طور جد بررسی و آسیب شناسی کند.

وی شرح داد: مقام سومی سال گذشته و مقام دومی لیگ برتر امسال، پیروزی در دربی، شکست التعاون عربستان در مرحله گروهی و حذف السد قطر با وجود همه ستارگانش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت های ارزنده تیم استقلال بوده است و چرا باید علی رغم شکست العین در یک هشتم نهایی این رقابتها در تهران، در بازی برگشت در امارات با آن نتیجه دور از انتظار حذف شود.

در ادامه این نشست، افتخاری مدیر عامل استقلال گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده های گذشته در فیفا، پیگیری مطالبات بازیکنان، شرایط بدهی های مالیاتی باقیمانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم های پایه استقلال، آماده سازی و بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکاری بخش خصوصی ارائه کرد.

سلطانی فر در خاتمه این نشست از افتخاری خواست در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف کند و رضایت هواداران را که برای ما بسیار مهم است، بیش از گذشته بدست آورد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از اینکه باشگاه استقلال توانست برای اولین بار هشتاد درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی و حقوق کارکنان را پرداخت کند و مدیرعامل باشگاه نیز بدهی برای استقلال ایجاد نکرده است، تشکر کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 809

به "درخواست وزیر ورزش از افتخاری: دلیل شکست استقلال مقابل العین امارات را بررسی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزیر ورزش از افتخاری: دلیل شکست استقلال مقابل العین امارات را بررسی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید