ده نمکی سریال می سازد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مسعود ده نمکی گفت: اگر شرایط فراوری فراهم گردد، سال جاری یک فیلم سینمایی یا یک سریال می سازم.

ده نمکی سریال می سازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، با توجه به استقبال مردم از سری فیلم های سینمایی اخراجی ها، ده نمکی گفت: اخراجی ها یک سه گانه بود که معلوم نیست ادامه داشته باشد یا نه اما خاستگاه زمانی خودش را داشت و رکورددار در سینمای ایران شد، البته بعدها با آمارسازی و ... رکورد آن شکسته شد.

وی اضافه کرد: از یک جایی به بعد احساس کردم چرا باید حسادت و بغض دیگران را بر انگیزانم؟ به خاطر همین سعی کردم اخراجی ها در آن مقطع تمام گردد. البته فیلم های بعدی ام نیز رگه هایی از طنز داشت و الحمدلله از آن استقبال شد.

ده نمکی به آخرین ساخته خود زندانی ها که اخیراً از تلویزیون هم پخش شده است، اشاره نمود و گفت: این فیلم با مفهوم انتظار موعود با اینکه از بازیگران چهره و تبلیغات چندانی برخوردار نبود، حدود 5 میلیارد تومان در سینمای ایران فروخت.

این کارگردان سینما جدیدترین فعالیت های هنری خود در امسال اظهارکرد: باید موقعیت ساخت اثر پیش بیاید. در حال مذاکره هستم و البته پیشنهادهایی از سوی تلویزیون و سینما وجود دارد، امیدوارم امسال یکی از آن ها به نتیجه برسد.

ده نمکی با اشاره به تعطیلی فعالیت های سینمایی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ادامه دامنه آن تا تابستان گفت: باید دید شرایط فراوری پیش می آید یا نه، نمی توانم قول قطعی بدهم اما اگر شرایط مناسب باشد، مخاطبان یک فیلم سینمایی یا یک سریال را شاهد خواهند بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2796

به "ده نمکی سریال می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده نمکی سریال می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید