قابلیت favorites به اینستاگرام می آید

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- قابلیت favorites که در آینده به اینستاگرام اضافه می گردد به کاربر امکان انتخاب لیستی از افراد مورد علاقه خود برای مشاهده بهتر پست هایشان را ارائه می دهد.

قابلیت favorites به اینستاگرام می آید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اینستاگرام یکی از پیغام رسان های محبوب در بین مردم سراسر جهان است که به کاربران خود این امکان را ارائه می دهد که تصاویر و ویدئو هایشان را با دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارند. این شبکه اجتماعی همواره در حال توسعه قابلیت های خود و اضافه کردن ویژگی های تازه برای استفاده بهتر کاربرانش است.

الگوریتم های اینستاگرام به صورت اتوماتیک در صفحه اصلی اینستاگرام پست هایی را نشان می دهد که ممکن است کاربر اول آن ها را لایک کند. امروز اینستاگرام قابلیتی را امتحان می نماید که به کاربران امکان می دهد انتخاب کند که چه پست هایی را می خواهد بالاتر از دیگر پست ها در صفحه اصلی خود مشاهده کند.

Favorites قرار است در اینستاگرام چطور عمل کند؟

این خبر را یکی از افرادی اطلاع رسانی نموده است که همواره آخرین به روزرسانی های اینستاگرام را کشف می نماید. او یک قابلیت تازه در حال توسعه و بهبودی را کشف نموده است که این امکان را می دهد که صفحه اصلی اینستاگرام را با توجه به اولویت های شما سفارشی سازی می نماید. شما می توانید پست های کاربران خاصی را انتخاب کنید که برایتان از اولویت بیشتری برخوردار هستند. به این کاربر هایی که شما انتخاب نموده اید favorites یا مورد علاقه ها گفته می گردد. وقتی شما یک favorites تازه انتخاب می کنید او اعلانی را درباره این انتخاب شما دریافت نمی نماید.

این قابلیت در حال توسعه است. احتمالا در به روزرسانی های آینده این نرم افزار قابلیت مذکور در دسترس همگان قرار می گیرد. منبع اطلاع دهنده، اطلاعاتی درباره دسترسی عمومی به این قابلیت ارائه نداده است.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16663

به "قابلیت favorites به اینستاگرام می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت favorites به اینستاگرام می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید