لئو در اینتر؛ شایعه ای که پدر مسی باعث آن شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، پدر ستاره آرژانتینی بارسلونا اقدامی انجام داده که سبب شکل دریافت موج جدیدی از شایعات درباره پیوستن فرزندش به اینتر شده است.

لئو در اینتر؛ شایعه ای که پدر مسی باعث آن شد

به گزارش خبرنگاران، به تازگی در گوشه و کنار ایتالیا شایعه ای منتشر شده مبنی بر اینکه خورخه مسی پدر لیونل مسی دارد مقدمات انتقال فرزندش از بارسلونا به اینتر را فراهم می نماید. دلیل شکل گیری این شایعه خرید یک خانه توسط پدر کاپیتان بارسلونا در شهر میلان بوده است.

این خبر اولین بار توسط رادیو رای ایتالیا و پس از آن سایت توتومرکاتو وب منتشر شد و کمی بعد هم نشریه گاتزتا دلواسپورت آن را روی جلدش برد. این خبر کذب نیست و در واقع خورخه مسی در شهر میلان ایتالیا در حال خریداری یک ملک است. همین موضوع هم سبب شده بسیاری تصور نمایند هدف از خرید این خانه، فراهم آوردن شرایط اسکان فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در شهر میلان بوده است به خصوص که او این روزها اصلاً دل خوشی از مدیران باشگاه بارسلونا و سیاست های آن در حوزه جابجایی ندارد.

با این حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ابعاد تازه ای از این ماجرا را تعیین نموده و دلیل انتقال خورخه مسی به میلان را صرفاً اقتصادی دانسته است. طبق گزارش این شبکه، با توجه به قانون کاهش اقتصادیات بردرآمد سرمایه گذاران خارجی در ایتالیا که سال 2017 تصویب شد، پدر مسی امیدوار است که رفتن به ایتالیا او را از بند محدودیت های اقتصادیاتی که در اسپانیا وجود دارد، رها کند.

در این بین اگر لیونل مسی هم روزی تصمیم به بازی در ایتالیا بگیرد، این قانون به نفع او نیز خواهد بود؛ چرا که نسبت به اسپانیا اقتصادیات کمتری برای درآمدهایش خواهد پرداخت. فعلاً اما به نظر نمی رسد که اینتر شانسی برای جذب او داشته باشد، حداقل تا انتها فصل آینده که او با بارسلونا قرارداد دارد، ضمن اینکه گفته می گردد باشگاه اینتر هم مذاکره ای با این بازیکن نداشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6183

به "لئو در اینتر؛ شایعه ای که پدر مسی باعث آن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لئو در اینتر؛ شایعه ای که پدر مسی باعث آن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید