مرتنس تصمیم به ماندن در ناپولی گرفت

به گزارش اکسپرس بلاگ، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی با تغییر موضعی غیرمنتظره تصمیم به ادامه دادن به دوران بازیگری اش در سن پائولو دارد.

مرتنس تصمیم به ماندن در ناپولی گرفت

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسپورت ایتالیا اظهار داشت که دریس مرتنس در آستانه تمدید قراردادش با ناپولی است و این در حالی بود که تا پیش از این تصمیم به ترک این تیم داشت.

روز گذشته (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی از بلاتکلیفی درباره مرتنس که تا سرانجام فصل قرارداد دارد خسته شده و به او یک هفته مهلت داده تا معین کند آیا تصمیم به ماندن در این تیم دارد یا می خواهد از آن جدا گردد.

اکنون به نظر می رسد که مرتنس تصمیم خود را گرفته است و با وجود داشتن پیشنهاد قراردادی دو ساله با اینتر به ارزش 14 میلیون یورو، تصمیم دارد که به حضورش در ناپولی ادامه دهد. البته این موضوع هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده است و فعلاً او تنها به باشگاه برای پیش بردن مذاکرات چراغ سبز نشان داده است.

طبق ادعای اسپورت ایتالیا، پیشنهاد اینتر به مرتنس، قراردادی دو ساله با حقوق پایه 4 میلیون یورو در سال است که با احتساب پاداش های مرتبط با عملکرد به 4.5 میلیون یورو در سال می رسد و رقم دیگری هم به عنوان پاداش عقد قرارداد به آن اضافه خواهد شد. با این وجود مرتنس 33 ساله برای ماندن در سن پائولو تمایل نشان داده است.

مرتنس تنها با زدن یک گل دیگر رکورد مارک هامشیک را به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی خواهد شکست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3980

به "مرتنس تصمیم به ماندن در ناپولی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتنس تصمیم به ماندن در ناپولی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید