مطالعه طرح گردشگری سد پیله سحران اردبیل آغاز می شود

به گزارش اکسپرس بلاگ، استاندار اردبیل گفت: مطالعه و طراحی گردشگری سد پیله سحران به زودی آغاز می شود که اقدامات و برنامه ریزی های لازم در این زمینه اجرا شده و انتظار می رود این منطقه به یکی از قطب های گردشگری استان مبدل شود.

مطالعه طرح گردشگری سد پیله سحران اردبیل آغاز می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، اکبر بهنام جو ظهر امروز، 19 تیرماه در بازدید از سد پیله سحران اردبیل اظهار کرد: سد مخزنی پیله سحران با اهداف دوجانبه بخش کشاورزی و گردشگری در دستور کار قرار گرفته که بعد از اتمام طرح آن در بخش کشاورزی، اقدامات لازم در بخش گردشگری آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه سد مخزنی پیله سحران تا انتها امسال به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه در حال حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که 400میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و 70میلیارد ریال برای اتمام آن اعتبار لازم داریم.

بهنام جو گفت: با توجه به ظرفیت این سد، در بخش گردشگری نیز درصدد هستیم از این مرکز به عنوان یک منطقه بکر گردشگری استفاده کنیم و با توجه به نزدیکی این منطقه همانند دریاچه شورابیل به مرکز شهر انتظار می رود یکی از قطب های گردشگری مرکز استان باشد.

استاندار اردبیل افزود: به همین منظور مطالعه و طراحی گردشگری این منطقه به زودی آغاز می شود که اقدامات و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام یافته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5870

به "مطالعه طرح گردشگری سد پیله سحران اردبیل آغاز می شود" امتیاز دهید

5 کاربر به "مطالعه طرح گردشگری سد پیله سحران اردبیل آغاز می شود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه طرح گردشگری سد پیله سحران اردبیل آغاز می شود"

1 دیدگاه

علی ابلوج 31 شهریور 1402

بنظر من یک شهرونده اردبیل بسیار خوب می‌شود اردبیل نیاز تغییر بزرگ وسریع هست شما می‌توانید با استفاده از شورگل در چند هدف متمرکز باشید ساخت شورگل برای اتباه خارجی هم خوب هست و همین طور برای کردشگر داخلی اگر بتوانید بناهای مانند
بناهای چینی ها و صفویی را کنار هم بسازی
در خاور میانه طرحی جالب و دیدنی می‌شود
همین طور میدان مسابقات اسب سواری و طراح فضایی سبز خاص نباید هر دو جا شبیه هم باشند در آنجا از ایده های جدید استفاده کنید

پاسخ به علی ابلوج
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید