موتورسیکلت برقی با 99 اسب بخار و ابر خازن رونمایی می شود

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یک موتورسیکلت برقی جدید با استفاده از سیستمی نوین انرژی ترمز خود را جمع آوری می کند تا پیمایش وسیله نقلیه با یکبار شارژ را به 180 مایل برساند. در این حالت پیمایش آن 50 درصد بیش از موتورسیکلت های برقی وجود در بازار خواهد بود.

موتورسیکلت برقی با 99 اسب بخار و ابر خازن رونمایی می شود

موتورسیکلت برقی Nawa Racer نام دارد و در نمایشگاه CES2020 میلادی نمایش داده می شود. شرکت فرانسوی Nawa که فناوری های انرژی را توسعه می دهد، این وسیله نقلیه را ساخته است. Nawa Racer موتوری با قدرت 99 اسب بخار دارد و می تواند در کمتر از 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر برساعت برساند. همچنین این وسیله نقلیه یک پک باتری لیتیومی 9 کیلووات ساعتی دارد.

اما نکته جالب این موتور سیکلت، سیستم ابرخازن آن است که به عنوان یک منبع انرژی ثانویه برای موتور عمل می کند. موتور وسیله نقلیه برقی بالای باتری و در چارچوب موتورسیکلت قرار گرفته اند.

سیستم جالب ابرخازن کمک می کند حداکثر پیمایش موتورسیکلت افزایش یابد. انرژی مازاد در این سیستم هنگام ترمز موتورسیکلت تولید می شود.

برخلاف باتری های لیتیوم یونی که سرعت شارژ آنها کند و تعداد دفعات شارژ نیز محدود است، ابرخازن ساخته شده به سرعت شارژ می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 245

به "موتورسیکلت برقی با 99 اسب بخار و ابر خازن رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسیکلت برقی با 99 اسب بخار و ابر خازن رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید