کربکندی: ذوب آهن با شکست خانگی مقابل العین از آسیا حذف شده بود، امکان صعود فراهم بود

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وقتی الاهلی عربستان در ازبکستان مغلوب تیم بنیادکار شد، شرایط برای صعود ذوب آهن مهیا شده بود، اما این تیم زمانی حذف شد که در اصفهان مغلوب العین امارات شد.

کربکندی: ذوب آهن با شکست خانگی مقابل العین از آسیا حذف شده بود، امکان صعود فراهم بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست ذوب آهن مقابل الاهلی عربستان گفت: ذوب آهن در گروه سختی قرار گرفته بود، اما شرایط گروه این تیم طوری نبود که نتواند صعود کند. با نتایجی که ذوب آهن کسب نموده بود و همچنین اتفاقاتی که در این گروه افتاده بود امکان صعود برای این تیم وجود داشت.

وی توضیح داد: وقتی الاهلی عربستان در ازبکستان مغلوب تیم بنیادکار شد، شرایط برای صعود ذوب آهن مهیا شده بود، اما این تیم زمانی حذف شد که در اصفهان مغلوب العین امارات شد. با آن شکست تقریباً تعیین شد دیگر ذوب آهن شانسی برای صعود ندارد. در ملاقات شب گذشته نیز ذوب آهن گل های بدی دریافت کرد و در نهایت تجربه تیم های هم گروه این تیم باعث شد ذوب آهن از دور رقابت ها حذف گردد.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن با تأکید بر قدرت تیم های عربی هم گروه ذوب آهن گفت: تیم های الاهلی عربستان و العین امارات از بازیکنان خارجی و باتجربه تری نسبت به تیم جوان ذوب آهن برخوردار بودند و در نهایت زور آنها به ذوب آهن چربید و این تیم را حذف کردند.

وی اضافه کرد: با وجود جوانان ذوب آهن قطعاً می گردد به آینده این تیم امیدوار بود و اگر این بازیکنان از لحاظ روحی و روانی بارور شوند پیشرفت بیشتری خواهند داشت. متأسفانه با نتایج رخ داده تیم ذوب آهن به عنوان اولین نماینده حذف شده فوتبال ایران لقب گرفت. ذوب آهن برای فصل بعد در بعضی پست ها به خصوص مدافعان میانی به بازیکنان باتربه تری احتیاج دارد. تنها حضور یک رجب زاده در این تیم کافی نیست و حداقل برای فصل آینده احتیاج به حضور سه چهار بازیکن پخته و باتجربه است تا بتواند مدعی باشد.

کربکندی در مورد عملکرد مجتبی حسینی در تیم ذوب آهن با اشاره به اینکه قطعاً باید به جوان ها فرصت داد، یادآور شد: نتایج حسینی بعد از رفتن گل محمدی از ذوب آهن غیرقابل پیش بینی بود. با رفتن گل محمدی شاید تصور می شد ذوب آهن شرایط بدتری پیدا کند، اما حسینی نتایج خوبی را کسب کرد و اگر از تجربه بالاتری برخوردار بود حتی می توانست پیروز تر باشد.

وی اضافه کرد: تجربه بیشتر حسینی می توانست در ملاقاتهایی مانند العین و حتی بعضی مسابقات لیگ برتر به او یاری کند. با وجود اینکه در مقطعی حتی ذوب آهن در جمع مدعیان لیگ نیز قرار داشت با بی تجربگی نتایج بعضی مسابقات را به راحتی واگذار کرد. در مجموع عملکرد حسینی خوب بود و به کار خود اشراف داشت و حتی در زمان گل محمدی نیز بیشتر کارها برعهده او بود.

سرمربی سابق ذوب آهن در انتها خاطر نشان کرد: نظر مدیریت باشگاه روی حسینی مثبت است و فکر می کنم مسئله ای برای ادامه همکاری او با ذوب آهن در فصل آینده وجود نداشته باشد و بدون شک حسینی در آینده باتجربه تر نیز خواهد شد. در مجموع مربیان جوان ایران نمره قبولی کسب کردند و خون تازه ای به رگ های فوتبال ایران دمیدند. به هر حال آنها از انگیزه بالاتری برخوردارند و قطعاً اطلاعات بیشتری نیز دارند و در صورت حضور مدیران فنی باتجربه تر در کنار خود بهتر می توانند عمل نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 305

به "کربکندی: ذوب آهن با شکست خانگی مقابل العین از آسیا حذف شده بود، امکان صعود فراهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: ذوب آهن با شکست خانگی مقابل العین از آسیا حذف شده بود، امکان صعود فراهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید