5 خوراکی برای تامین آب بدن

به گزارش اکسپرس بلاگ، در گزارش زیر 5 خوراکی برای تامین آب بدن را به شما معرفی می کنیم.

5 خوراکی برای تامین آب بدن

به گزارش، نوشیدن آب بهترین وساده ترین راه تامین آب بدن است؛ اما در فصل تابستان می توانید از خوراکی هایی بهره ببرید که هم آب بدن را تامین می نماید و هم املاح و ویتامین های مورداحتیاج؛ از جمله این خوراکی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یک بسته ماست ساده حاوی 85 تا 88 درصد آب است. مصرف ماست، احتیاج بدن به کلسیم و بعضی از ویتامین های گروه ب مانند ویتامین ب 12 و ریبوفلاوین را برطرف می نماید. در خرید ماست، نوع پروبیوتیک آن را برای حفظ سلامت گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن انتخاب کنید.

تقریبا 92 درصد از یک هندوانه را آب تشکیل می دهد. هندوانه منبع خوبی از ویتامین ث است و لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود در آن به پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی یاری می نماید.

غنی از ویتامین ث، فولات و ویتامین ب برای رشد سلول های جدید است. توت فرنگی 91 درصد، زغال اخته 85درصد و تمشک نیز 85 درصد آب در هر فنجان دارد.

مضرات و خواص هسته زردآلو

در هر زمان از سال وجود دارد. یک کاسه گوجه فرنگی را می توانید همراه با پنیر و ریحان به عنوان میان وعده مصرف کنید. گوجه فرنگی 94 درصد آب دارد و بهترین انتخاب برای برطرف تشنگی در طول روز است.

95 درصد از یک فنجان خیار خردشده را آب تشکیل می دهد. خیار حاوی فیبر و بعضی از ویتامین ها از جمله ویتامین ث است و مصرف یک فنجان از آن، 6 درصد از میزان احتیاج روزانه بدن به این ویتامین را برطرف می نماید.

منبع: خراسان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5780

به "5 خوراکی برای تامین آب بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 خوراکی برای تامین آب بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید