8 نفرمهابادی مبتلا به کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: آمار مبتلایان کرونا در شهرستان مهاباد به 8 نفر رسید.

8 نفرمهابادی مبتلا به کرونا

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا اطلاع داد و در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: طی 24 ساعت گذشته با اضافه نموده شدن 2 نفر دیگر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان مهاباد به 8 نفر افزایش پیدا کرد.

او با بیان اینکه فرایند افزایشی در این خصوص را همچنان شاهد هستیم، اضافه نمود: بیماران کرونایی در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی مهاباد تحت نظر مراقبت های ویژه قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با اشاره به موارد ناقل کرونا ویروس اضافه نمود: تحقیقات نشان داده است دستگیره خودرو، دسته کلید، ساعت، انگشتر، دکمه های آسانسور و نازل صندلی های سوختگیری دارای بیشترین آلودگی هستند.

او یاد آور شد: هم اکنون در دوره پیک این ویروس قرار داریم و احتمال افزایش مبتلایان به ویروس زیاد است، لذا قرنطینه خانگی و اقدامات پیشگیرانه از طریق شهفرایندان باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.

بهزاد گفت: این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راه حل های ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد توضیح داد: ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی، چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا ننموده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

انتهای پیغام / س خ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1838

به "8 نفرمهابادی مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 نفرمهابادی مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید